Retourneren en Service

Wilt u een product retour zenden voor ruiling of restitutie, dan kunt u dit product binnen 14 dagen retourneren mits deze voldoet aan de volgende voorwaarden:

– Producten dienen in de originele productverpakking te zitten mits redelijkerwijs mogelijk is. Let op enkel ongeopende dozen komen in aanmerking voor de 14 dagen retour.

– Beschadigde producten of incomplete producten komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking.

– Producten dienen op dusdanige wijze verpakt te worden ter bescherming en voorkoming van productschade.

– In de retourzending dient een kopie van uw factuur te zitten. 

– Producten moeten aantoonbaar binnen 14 dagen na ontvangst teruggezonden worden (de poststempel is hierin leidend).

Verzendkosten

De verzendkosten voor het retour zenden van aangekochte producten dient de klant zelf te bekostigen. Hierbij zal de klant zich moeten houden aan de beschreven voorwaarden m.b.t. verpakking en verzendwijze. Het is verstandig om uw product bij een balie van PostNL, DHL of DPD te laten wegen om het juiste retourbedrag te betalen. Tevens kunt u bij PostNL of DHL uw retourzending laten verpakken, let hierbij wel op dat de baliemedewerker het product niet dubbel vouwt of beschadigd.

Retouradres

Neem het onderstaande adres volledig over op de verpakking van uw retour:

HdR Trading

Spekenblok 10

4823 JE Breda

Nederland

Een retourzending duurt gemiddeld 2/3 werkdagen, indien u binnen 5 werkdagen niets van ons heeft vernomen neem dan contact met ons op middels de klantenservice.

Nadat wij uw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd nemen wij direct contact met u op over uw wensen:

– Ruilen van het product, eventuele prijsverschillen worden verrekend.

– Restitutie van het aankoopbedrag.

Service

Bij HdR Trading streven wij ernaar om u als klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Op- en aanmerkingen waarderen wij enorm en nemen deze altijd in behandeling. Bij vragen kunt u ook altijd contact opnemen via hdr.trading@gmail.com alsmede via het contactformulier.

Garantietermijn

Bij HdR Trading heeft u 1 jaar garantie op uw producten en hanteren wij een 14 dagen bedenktijd om het product te retourneren.

Wanneer kunt u aanspraak maken op garantie? Dit is mogelijk bij een fabricagefout of mankement aan het product dat niet is ontstaan door:

  • Onjuist gebruik
  • Slijtage
  • Geen of slecht onderhoud

Alle padelrackets en racketbags hebben 6 maanden garantie op fabricagefouten. Voor alle overige producten zoals padelballen, grips, overgrips en overige accessoires is de garantie 6 maanden tenzij anders omschreven bij het artikel zelf.

Na ontvangst van het product beoordelen wij of u in aanmerking komt voor garantie. Indien dit het geval is worden de volgende stappen ondernomen:

  • Het product wordt gerepareerd.
  • Indien reparatie niet mogelijk is wordt uw product geruild voor een nieuw exemplaar. Mocht  hetzelfde exemplaar niet meer beschikbaar zijn kunt u in overleg met ons een keuze maken uit een gelijkwaardig product.
  • Ook kan het zijn dat u niet in aanmerking komt voor garantie. In dat geval nemen wij contact met u op. Het opnieuw opsturen van producten die niet in aanmerking komen voor garantie dienen door de klant zelf te worden betaald, de kosten bedragen €6,95.

Alle artikelen die wij aanbieden moeten gemaakt zijn van goed materiaal en hebben goede kwaliteit. Blijkt het materiaal niet aan deze eisen te voldoen? Of is het artikel niet goed geproduceerd? Dan maak je natuurlijk aanspraak op onze de garantie. Andere problemen als bijvoorbeeld slijtage of buitengewoon gebruik vallen ook buiten onze garantie procedure.

Het is belangrijk om te weten dat de garantie niet geldig is als het racket is beschadigd door onjuist gebruik of misbruik. Als het racket bijvoorbeeld is gebroken omdat het op de grond is gevallen of als het is beschadigd door een andere speler tijdens het spelen, zal de garantie niet van toepassing zijn.

Krassen of scheuren in de lak of in het frame vallen niet onder de fabrieksgarantie maar onder gebruikersschade. Scheuren in het blad zijn gebruikelijk, echter mag dit niet binnen 1 maand na aanschaf gebeuren. Als je een probleem hebt met je padel racket binnen de garantieperiode, kun je contact opnemen met ons. Wij zullen bepalen of het probleem onder de garantie valt en of het racket kan worden vervangen.

In het algemeen is het dus belangrijk om voorzichtig om te gaan met je padel racket om te voorkomen dat het beschadigd raakt. Als er toch een probleem optreedt, is het goed om te weten dat er een garantie van toepassing kan zijn om je te helpen bij het oplossen van het probleem.